World of Klarna
Klarna´s new offices should always reflect Klarna’s bold personality and smoooth shopping philosophy. Studio Stockholm is bringing Klarna’s seamless digital experience into the real world, making it feel like a living manifestation of the world of Klarna. Klarna´s six keywords have been essential elements in the design: Optimistic, Quirky, Non-Judgemental, Unexpected, Considered and Emotive. Like peanut butter and jelly, sometimes odd combinations just work. In the design of Klarna’s physical spaces we always look for these unusual pairings and bold contrasts because they create intrigue and balance. And we love surprising people.
Klarna의 새로운 사무실은 항상 Klarna의 대담한 개성과 부드러운 쇼핑 철학을 반영해야합니다. Studio Stockholm은 Klarna의 완벽한 디지털 경험을 현실 세계로 가져와 Klarna의 세계가 생생하게 표현되는 느낌을줍니다. Klarna의 6가지 키워드는 낙관적, 기발한, 중립적, 예기치 않은, 숙고, 감정적인 디자인에 필수적인 요소입니다. 땅콩 버터와 잼처럼 이상한 조합이 잘 작동합니다. Klarna의 물리적 공간을 디자인 할 때 우리는 항상 이러한 특이한 조합과 대담한 대비를 요구합니다. 왜냐하면 그들이 관심을 끌고 균형을 만들어 내기 때문입니다. 그리고 우리는 사람들을 놀라게하는 것을 좋아합니다.
'자료' 카테고리의 다른 글
Aldo van Eyck Sculpture Pavilion in Sonsbeek Park & the Kroller Muller Museum (0) | 2024.12.20 |
---|---|
House NA (0) | 2024.12.20 |
Boratuna House (0) | 2024.12.20 |
Into The Wild House (0) | 2024.12.19 |
Tiệm Bánh Minji Cake Bakery (0) | 2024.12.19 |